Mun setuppi cromi B:lle

Keskustelua vaunuista, kokemuksia, vinkkejä ja muuta.
2MuchGolds
Tomaatti
Tomaatti

Mun setuppi cromi B:lle

ViestiKirjoittaja 2MuchGolds » 03 Syys 2015, 21:15

juuh elikkäs tässä tiedot mun cw cromista :)
Liitteet
shot_052.jpg
Kuva

Feldwebel
Munakoiso
Munakoiso

Re: Mun setuppi cromi B:lle

ViestiKirjoittaja Feldwebel » 04 Syys 2015, 08:47

Hyvä keskustelun avaus, itsellä on ollut työn alla skill/perk "opas" jo pitkään mutta jutussa on niin paljon puolia ja puolia että työ kestää vielä kauan.

Cromwell ja/tai Cromwell B on tällähetkellä vähän hankala tankki tuon setupin suhteen koska mielestäni se vaatii tai vaatisi CW/Stronghold peleihin vähän eri setupin kuin public peleihin. Syyhän on lähinnä siinä että publalla Cromia tarvii/joutuu ajamaan enemmän scouttina tai scouttimaisesti varsinkin kun sattuu tier8 peliin. Klaani peleissä taas cromihan on vain taisteleva vaunu ja scoutti hommat hoidetaan muilla joten vaatimukset on hieman erilaisia. Ongelmanahan tässä on se että ei ole paljoa järkeä vaihdella skillejä ja kullalla irotettavia equja joka päivä.

Mielestäni setuppisi on hyvä välimalli ja jotain tuollasta voisin itsekin käyttää mutta muutaman ajatuksen voisin kuitenkin heittää.

- Tuo mentor skilli vähän mietityttää, sillähän saa komentajaa lukuun ottamatta miehistön jäsenille 10% exp lisää taistelusta jos skilli on 100%, nyt komentajalta on kuitenkin käyttämättä vielä recon jolla saisi näköetäisyyttä lisää.
- Lataajalla yksinään firefighting joka vaikuttaa koko miehistön keskiarvona, itse ehkä laittaisin tuon niin että lataajalle safe strorage ja camo tai repairs nyt kehittyväksi koska ne vaikuttavat myös miehistön keskiarvona ei menetys kokonaisuuteen ole niin suuri vaikka yhdellä onkin vajaalla.

Isoja kysymyksiä Cromien kanssa varsinkin tällä hetkellä CW:n ja stronkin takia ainakin pari kappaletta.
- camo vs. repairs
- coated optics vs. GLD

Kaikkeen tähän tietysti vaikuttaa oma pelityyli ja mieltymykset eikä yhtä oikeaa vastausta ole.
// We're not just going to shoot the bastards, we're going to rip out their living goddamned guts and use them to grease the treads of our tanks.//
Speech to 3rd Army of United States of America 1944
General George S. Patton

PPiipa
Rypäle
Rypäle

ViestiKirjoittaja PPiipa » 05 Syys 2015, 18:04

GLD RAMMERI JA VENTTI.. Kuitenki medikka on medikka niin sillä tapetaa. Skutteja tossa tierissä löytyy niin ekaks kaikki mitkä hyödyntää latausta ja tarkkuutta on otettava käyttöö medeillä.. Tietenki tosta puuttuu viel iso korjaussarja, ensiapupaketti ja automaattiset sammuttimet + enemmän apcr mukaan koska CW
Vuosi WoTtia täys 21.11.2014
2 vuotta WoTtia täys 21.11.2015 :!:

Kuva

Retale
Omena
Omena

ViestiKirjoittaja Retale » 06 Syys 2015, 13:19

Tällastakohan se Ppiipa kaipas?

shot_103.jpg
Står du framför mig, är din prognos ej särskillt god.

PPiipa
Rypäle
Rypäle

ViestiKirjoittaja PPiipa » 06 Syys 2015, 16:08

Much better! Viel tuo firefighting suohon ja repairi tai kamo tilalle.
Vuosi WoTtia täys 21.11.2014
2 vuotta WoTtia täys 21.11.2015 :!:

Kuva

Palaa sivulle “Tankkiparkki”